2011. június 29., szerda

Can't sleep, Can't eat, I'm sick~♪

Konbanwa! o(〃^▽^〃)o


Hehehe, újra itt :'D...mikor is írtam utoljára?! 3napja...nah jó m1, gondoltam most írok 1 tartalmasabb bejegyzést.Először is írok magamról pár sort ha már az előző részben megígértem. (ж>▽<)y ☆...Remélem 'kérdőív' szerint megteszi (ha van vmi kérdésed írj:D!) Nem is húznám tovább...






Név:Kántor Nikolett
Kor:16
Születési idő/hely: 1994.10.30 Budapest
Lakhely:Fejérmegye -
Beszélt nyelvek: magyar,angol,olasz
Iskola:VMG-nyelvi tagozat
Kedvenc~
~Zene: általában mindent meghallgatok
~Eggyüttes: Far East Movement, Funkist, Switchfoot, 2ne1, SHINee, Girl's Generation stb stb
~Szín:Lila,rózsaszín,kék
~Anime♡:Fairy Tail,One Piece, Soul Eater, Wolf's Rain,Elfen Lied,Vampire Knight,Naruto ><"...,Kertvárosi Gettó, Hetalia:Axis Powers,stb..
~Film:Ninja Assassin,Remember Me,Berlin Calling,The Last Song
na ennyit a 'bemutatkozásomról' hirtelen nem tudok többet írni bocsi :$:D


☆  ☆  ☆  ☆  ☆  ☆  ☆  ☆  ☆  ☆  ☆  ☆  ☆  ☆  ☆  ☆  ☆  ☆  ☆  ☆  


Ömm...a bejegyzése címe azért lett ' Can't sleep, Can't eat, I'm sick~♪' mert ez a zene megy a fejembe és áááá ><''meg amúgy se tudtam volna mást adni neki xDés köszönet érte Ayunak ;)
~~
waa*-* ez a kép nekem annyira tetsziiiiiiik ><és nem csak azért mert a 'Hime Gyaru' lányok stílusa tetszik...
 ~~
Nem tudom mi van velem mostanában de majd meghalok a 'csillogóóó telefonokért'...

Ehh..semmi kétség jó drága lehet 1 ilyen...na lassan sztem megyek is mert mindjárt bealszok TTzzzzzzzz..és kezdek mindenféle hülyeséget írkálni:'D nem tudom mikor írok/leszek majd legközelebb mert készülnöm kell az angol közép szintű vizsgámra....-▽-..ami szeptember elején lesz 
おやすみ(なさい)。
では また。

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése