2011. június 26., vasárnap

Yahoo! ^~^

こんばんは。


Jhaaaj el sem hiszem, hogy csináltam 1 blogot :'D.[Hogy miért azt én sem tudom pontosan, talán csak unalomból...^^"]Na jó hát mind1 van és kész :'DDD El tudom képzelni milyen arcot vághatnak páran ha meglátják...és , hogy mit gondolhatnak [úúúristen ez tiszta hülye minek ez a blog stb stb.] :DD.
Nah hát azt rólam tudni kell, hogy nem vagyok egyszerű eset, jobban szólva 'öszetett'... tulajdonképpen most nem tudom, hogy mit is kéne így hirtelenjébe írnom...Gondolom sokakban fel merült , hogy honnan ez a blog cím ?miért ez a neve? és egyéb kérdések...egyrészről talán onnan is ez a név mert Black Star az én nagy-nagy kedvenc anime karakterem *-* [igeen ha valakinek még nem tűnt volna fel animés vagyok >▽<)y ☆ ]hmm...magamról még nem szeretnék beszélni :'D azt majd kicsit később na addig is 
また あした。o(〃^▽^〃)o